BEZ NODOKĻA – Pasūtījumi ir beznodokļu un tiks piegādāti tieši pie jūsu durvīm!
Natural Lashes

Klientu apkalpošana

Mēs esam izveidojuši šo atbalsta sadaļu, lai palīdzētu jums nekavējoties saņemt atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, ko esam saņēmuši gadu gaitā.

Kāds ir mana pasūtījuma statuss?

Lai varētu atrast jūsu pasūtījumu, mums ir nepieciešams jūsu pasūtījuma numurs. Pasūtījuma numurs sastāv no 6 cipariem un to varat atrast gan pasūtījuma apstiprinājuma e-pastā, gan SMS, ko saņēmāt dažas minūtes pēc pasūtījuma nosūtīšanas.

Ja nevarat atrast pasūtījuma numuru, lūdzu, zemāk esošajā veidlapā ierakstiet mums sīkāku informāciju par savu pasūtījumu. Kāds no Digitālā klientu apkalpošanas dienesta kolēģiem mēģinās identificēt pasūtījumu un sazināties ar jums ar jaunumiem pa e-pastu.

Jūs varētu interesēt arī:

•  Kādas ir piegādes maksas?
•  Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pasūtījums tiktu saņemts?
•  Kā es varu atcelt pasūtījumu?
•  Kā es varu mainīt preces pasūtījumā?
•  Vai jūs piegādājat uz citām valstīm?
•  Kā es varu dzēst vai mainīt preces iepirkumu grozā?
•  Es gribu vēlreiz redzēt jautājumu sarakstu