BEZ NODOKĻA – Pasūtījumi ir beznodokļu un tiks piegādāti tieši pie jūsu durvīm!
Natural Lashes

Klientu apkalpošana

Mēs esam izveidojuši šo atbalsta sadaļu, lai palīdzētu jums nekavējoties saņemt atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, ko esam saņēmuši gadu gaitā.

Kā es varu atcelt pasūtījumu?

Pateicoties mūsu īstenotās loģistikas plūsmas efektivitātei, jūsu pasūtījumi tiek nosūtīti dažu stundu laikā pēc nosūtīšanas. Izņēmums, protams, ir nedēļas nogales un svētku dienas, kad mūsu piegādes partneri nestrādā.

Jūs varat atcelt pasūtījumu, līdz to paņem kurjers.

Pēc tam, kad pasūtījumu ir saņēmis kurjers, to vairs nav iespējams atcelt. Jūs, protams, varat to atteikt, kad tas pie jums nonāk, taču jums jāzina, ka, atsakoties no pasūtījuma, jūs nododat mums pienākumu maksāt par transportu. Šī iemesla dēļ, atkarībā no jūsu pasūtījumu vēstures, pēc pasūtījuma atteikuma iespēja atmaksāt kurjeram var tikt ierobežota. Jūs joprojām varēsiet veikt pasūtījumus mūsu vietnē, iepriekš apmaksājot tos ar savu karti.

Ja jums ir nepieciešams atcelt pasūtījumu, aizpildiet zemāk esošo veidlapu:

Jūs varētu interesēt arī:

•  Kāds ir mana pasūtījuma statuss?
•  Kādas ir piegādes maksas?
•  Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pasūtījums tiktu saņemts?
•  Kā es varu mainīt preces pasūtījumā?
•  Vai jūs piegādājat uz citām valstīm?
•  Kā es varu dzēst vai mainīt preces iepirkumu grozā?
•  Es gribu vēlreiz redzēt jautājumu sarakstu