BEZ NODOKĻA – Pasūtījumi ir beznodokļu un tiks piegādāti tieši pie jūsu durvīm!
Natural Lashes

Klientu apkalpošana

Mēs esam izveidojuši šo atbalsta sadaļu, lai palīdzētu jums nekavējoties saņemt atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem, ko esam saņēmuši gadu gaitā.

Kāpēc es nevaru nosūtīt pasūtījumu?

Ja nevarat nosūtīt pasūtījumu, lūdzu, pārbaudiet tālāk norādītās situācijas. Varbūt kāds no skaidrojumiem jums palīdzēs.

Pārbaudiet, vai iepirkumu grozā esat izvēlējies piegādes un apmaksas veidus.

Iepirkumu grozā virs precēm ir neliela veidlapa, kurā ir jāpārbauda, kur vēlaties, lai mēs piegādājam jūsu preces, kā vēlaties saņemt pasūtījumu un kā vēlaties maksāt par precēm. Ja esat aizmirsis atzīmēt vienu no opcijām, kas nepieciešamas pasūtījuma pabeigšanai, šajā veidlapā būs redzama sarkana josla un bultiņa, kas parādīs, kur neko neesat pārbaudījis.

Pārbaudiet, vai visas iepirkumu grozā esošās preces ir noliktavā.

Produkti, kuru noliktavā ir ierobežots, var izpirkt pirms pasūtījuma nosūtīšanas. Ja kāda no precēm, kuras esat pievienojis grozam, vairs nav pieejama vispār vai mums vairs nav noliktavā vēlamā daudzuma, mūsu vietne jūs brīdinās, atzīmējot preci ar dzeltenu joslu un ļaus automātiski pielāgot daudzumu pieejams noliktavā vai izņemt preci no iepirkumu groza, lai varētu pabeigt pasūtījumu.

Jūs esat atlasījis vairāk dāvanu, nekā ir atļauts jūsu pasūtījuma vērtībai.

Šāda situācija rodas, ja iepirkumu grozam pievienojat vairākas preces, atlasāt dāvanas, kuras varat saņemt, pēc tam pārdomājat dažas preces un izņemat tās no groza. Ja izvēlēto dāvanu skaits būs pārāk liels, mūsu vietne Jūs brīdinās, atzīmējot dāvanas ar dzeltenu joslu un ļaus izdzēst liekās dāvanas no iepirkumu groza, lai varētu pabeigt pasūtījumu.

Pārbaudiet, vai jūsu pasūtījumam ir pieejama skaidra nauda pēc piegādes.

Ja jūsu pasūtījumam nav pieejama skaidra nauda pēc piegādes, mūsu vietne jūs brīdinās ar ziņojumu, kas atzīmēts ar sarkanu joslu. Lai varētu nosūtīt pasūtījumu, ir jāmaina maksājuma veids un jāizvēlas maksājums ar karti.

Jūs varētu interesēt arī:

•  Vai man ir jāreģistrējas, lai pasūtītu?
•  Kā es varu veikt pasūtījumu?
•  Vai es varu maksāt skaidrā naudā pēc piegādes?
•  Es gribu vēlreiz redzēt jautājumu sarakstu